Thursday, January 12, 2012

KES-KES DI AWAL 2012...aissshh!

salam...para-para pembaca belog kecik..2010 is still early...dah macam-macam yang jadik,hari kedua dalam tahun 2010 nih,dah kena saman,tu lah dia orang yang jarang-jarang sekali buat jahat,terus kena tahan.
yesss..pastinya tertanya-tanya apakah kena mengenanya entri kat atas nih..hahah..yang tu entri gumbira-gumbira.apa yag jadik pada di awal 2012 aku..




1.NEW YEAR :


berjam-jam dalam kesesakkan lalu lintas dari pintu depan uitm ke ss 7 jer pon..lame giler weh..sempat berkaraoke kat dalam kereta.dengan lapar!lepas tu pak polisi tu pulak bijak lagi laksana tak boleh pulak buat u-turn kat tempat biasa tu..dah macam mana yang nak balik ke rumah -.-?


2.DITANGKAP KERANA MEROSAKKAN HARTA BENDA UiTM!


heh..akibat barang banyak,kata orang kalau nak parking dekat bengkel bawah,sekiranya anda STUDENT.tolak je palang tu ke atas dengan gagahnya,,hahah so.. yang bijak-bijak ni pon tolak lah untuk parking dekat bengkel bawah dengan cerianya.Tak payah jalan jauh.Time nak balik pun kena la angkat palang tu balik..tapi macam tak sedap hati..herm,,ooo..x perasan ada cctv...pak guard tak rajin kot nak ushat cctv kt FSSR nih..kan...kan....banyak spot lain lagi dia boleh ushar,budak AD budak baik-baik.....so dah gagah-gagah angkat palang tu,meneruskan perjalanan dengan tak berapa senang hati ke pintu belakang UiTM dan-dan kena tahan choouulllzz....keeelllaaasss,siap kena suluh dengan lampu suluh,muka dah cuak,pasal stiker je nih,tapi bukan rerupanya..yessssss,,pasal angkat palang!!deyyyuuummm...itu adalah pertama kalinya kami merosakkan harta benda UiTM,,angkat palang je pon.Sibuk la nak ambik matrix number,ic,lesen...kami bukan buat lumba haram bang..angkat palang untuk laluan lecture jer...bukannya salah besar pun..huh..dah buruk nama di awal-awal tahun.Didenda 300 dengan nama naik dekat HEP..dah la sem depan nak duduk dalam..choiii tau..so far alhamdulillah tak ada lagi nama naik kat maner-maner board =) terima kasih encik-encik..


3.MINGGU ASSESMENT(kes kecil-kecilan)


- assest minor
-assest design( kata aku tak der jiwa terhadap design akau sendiri..oooooo -.-
-illust (boleh la...tq una!!)
kata miss princess,aku nak benda yang perfect tapi aklu slow...aku memang slow,mengaku!hahah..
so next sem kena tambahkan speed,guna speed turbo kot..


4.KES KEBOSANAN..(yang ni tragis)


selepas beberapa hari selesai assest submit segala macam,apa tah nak buat.duk golek-golek atas katil,online..ini lah masanya untuk aku menghupdate belog kecik aku untuk menjadik besar...heheh..oo,,sekarang nih aku membawa angkatan tentera aku nasyira,nina,fika,dan nailah kerumah aku,makan buah,amek oksigen baru bawak balik shah alam..hahah..


kat bawah ni ade la sikit-sikit gambar kami semasa assest dan pergi berjimba-jimba ke ict!!






kakak ombak rindu badai melanda yang keelllaasss !


after the assestment..the gila-gila action begin!


sibok update status dag habis status..sibok nak bagitau satu dunia laa tu...


yang ni kenapa tah,,


amon saya




LET IT' SNOW BEBEH!!


with mak cik kecik..sejuk giler weh!
















kakak nailah =) 


sejuk yang tak dapat di bendung lagi!


hoooo.sempat lagi,








okeh..nanti mak cik hupdate lagi..selamat bergumbira para-para pembaca belog kecik,doakan belog lecik nih jadik besar :)

No comments: