Monday, January 2, 2012

2011 IN MEMORIES!! gojes memory in here...

Salam..terima kasih pada para-para pembaca belog kecik nih dan paling nak wish ialah happy new year!!..hehe.i'm 23 years old already..how sweet,hek!untuk entri kali ini aku mahu mengimbau kenangan zaman-zaman 2011..apa yang suweetnye,,apa tah suweetnya..bolh lah sekerol ke bawah untuk melihat apa yang terjadi di zaman 2011 aku...









there is my sayang-sayang ^^

























1st gambar untuk 2012! hazab x..terima kasih kepada headphone nailah  &  sunglasses cha


haha...ketika menanti grill bengkel dibuka untuk menyetelkan segala design & pattern  yang tertunggak
yang awalnya amat lah susah untuk stay di bengkel..kenapa tah..??

okey..yang nih pattern bridal yang belum lagi sudah,nanti upload lah  yang settle lagi gerand itu..hehe

yang ini juga gambar pertama pada tahun 2012..CO POILET

heh...topi yang bunga merimbun nih..herm..cantik dah ku rasa ^^'

di pavillion..ooohhh,ketika ini tah macam mana tah aku boleh pulak hafal jalan..okeylah,mana tah datang
bear-bear besar gabak berderet-deret la sekeliling pavi nih...

panda,meminjam embellishment nailah untuk feelling2 seketika..

yang nih kalau nak mengutuk karang,aku tetap beli kain dekat sana jugak..nih lah dia besar
kuku aku jer sample kain dia bagi dekat aku..sabar jer lahhhh..nanti GULATI'S pulak yang bukak...

bersama-sama amon..bear besar again...

hah!..si kecik nih sibuk nak ambik gambar dengan cookies dia..apa tah nama dia..

hehe..yang time lepas presestation class dr rose,muke syie sangat tembey.!

No comments: