Sunday, January 15, 2012

AFTER GRADUATE -.- ?


salam para pembaca belog kecik..new year begin,new life begin,senang cerita it's a new chapter..tutup buku lama then buka buku baru..fill it with a beautiful story =)
mengikut peredaran masa yang sedang berjalan nih,semester depan aku dah habis dah buat degree level,hajat di hati nak buat master,tapi selepas melihat pretasi diri belom bersedia nak ambik master..coz i'm not master yet to know my self!heh...kelas x statement..heheh...betul laa..aku naik takut dengan soalan macam tu..takut nak jawab pun ada..huh -.-' 
semua dah start tanya dah nih habis nih nak buat apa?dah abih blaja ni apo kau nak buek?dah abih blja dah hah..buleh la nikah,,sughuh la omak kau carik an calon ehh??derr...bak kata mama,apply la jadik cikgu seni la,try apply mengajar dekat mana-mana kolej dulu...aku angguk kan sajoo..sekarang tak boleh nak pilih-piloh sangat kerja,sat gi buat tanam amggur je kat rumah..menjadi bibik secara temporary..tak mahu aku..tapi macam seronok pulak nak mengajar,tak per...aku ada lagi 1 sem..settlekan1 sem yang masih berbaki ini..kemudian baru decide,okey let's preparing the final sem strenght!

No comments: