Thursday, November 24, 2011

ber bufday girl :)

salam..para-para sakura yang membaca..btw terima kasih pada yang sudi membaca belog kecik aku nih...alhamdulillah bersempenakan tarikh 23 nov semalam...ialah bezday aku..mak cik dah 23 tahun..ayooo tua already..bersempenakan bezday aku jugak budak-budak umah aku telah plan untuk kenakan aku lah...okey memang tak aspect apa-apa..bangun pagi besok tengok shower gel dulu..hahaah..ader kunyit seperti dapat mengagak apa yang ada di dalam..aku terus la bukak penutup shower gel aku yang mahal tu..terus la membuangnya...hehe..mak cik tak kena lagi...okey..after balik class design semalam..membeli cake la ceritnya..pergi makan kfc..hehe..tq sayang nasyirah.nailah.nenna kemudian setelah kekenyangan.kami pulang kerumah dengan rasa bahagianya..kemudian acara memotong cake..boleh tak dorang tak jemput aku..haha..sedeh..


.yang penting aku tengok je lah..time tuh terasa sedih didalam hati..huhu..yeahhh!!..disebabkan muka kesian aku..mereka menyanyikan lah lagu tema birthday...yeeeaahh!!!!..hahahah..tapi mereka kelihatan pelik..muka semacam je..dah duk gentel-gentel cream..hahahaha...syie la paling horor..menyapukan cream cake ke muka aku tanpa belas kasihan..haha..dasat weh..dari bilik sampai ke pintu..hahaha...adohh..btw...tq sayang...!!!

No comments: