Wednesday, November 30, 2011

knee pain..!

salam para-para pembaca belog kecik nih...oo yer,,aku baru sahaja selesai menonton BREAKING DAWN...tersangat la hohsem..walaupon mendongak kelangit..tak apa..asalkan lepas tengok..

aku bukan nak cerita pasal BREAKING DAWN yang hohsem nih...lately nih,lutut aku nih terasa la saket yang macam mana tah nak cakap.Tapi kalau nak di ikotkan lutut mak cik sebelah kiri nih memang dah lama saket..cuba tak lah terasa sangat,tak boleh lama sangat nak membengkokkan lutut ni..yang paling terasa time tengok breaking dawn ni la...paling ketara..hati nih..uisshh,bangun tidur terus rasa semacam dekat lutut nih...gagahkan jugak la ke class..biler dah turun naik tangga..segala bukit dekat faculty tu aku redah...sakitnya semakin melampau-lampau..hahha..sehingga membuatkan aku tak mahu ke class design..ke sebab banyk sangat berjalan..ke sebab penuaan??tidak la tua sangat ^^'


bersabar la lutut..aku nak guna kau lama lagi ni....

No comments: