Wednesday, November 9, 2011

ENTRI MERABAN : apa yang saya nak buat kalau saya kaya kaya raya raya..!

salam..erm,hari yang ke 5 aku bercuti-cuti di rumah..yess...betul la cakap orang kalau duduk dekat rumah lama-lama SURE tak buat kerja..i realize that..!!huh..nak buat macam mana..banyak sangat gangguannyang tak boleh di elakkan..aigooo..so daripada hasil gangguan yang tersedia ada di sekeliling aku ni..terhasil lah entri MERABAN@MEREPEK nih..heheh..
okey lets meraban begin...korang mesti pernah berangan-angan jugak kan pasal 10 years in future..who u are,korang dah kerja apa,rumah macam mana,dah kahwin ke blom..hahah..such berangan thing lah..nih la berangan-angan aku yang terhasil..


1.rumah tepi pantai..


ala-ala cerita FULL HOUSE(keellass la dapt rumah mcm nih)

2.concept rumah :)



aku nak yang modern..walaupon aku tak la modern sangat :)


3.Di sebabkan acik nih datang dari kampung yang comel..harus la nak kebun choouullzz :)


nak lavender farm..agak-agak boleh hidup tak lavender aku ni tepi seaside??tak per meraban jer pon..boleh..boleh..nanti kalau mama datang rumah tak lah boring sangat..hehe.


4.Fashion Room
Di sebabkan kau belajar fashion bertahun lamanya,so seharusnya aku mengadakan bilik untuk aku mencarik ilham..yang macam ni lah..haaaa...






haaa,,,cukup la meraban tuh,,assignment tak siap-siap jugak..oo,,besok sudah mahu balik shah alam..nanti aku hupdate lagi..tapi tak hupdate yang meraban dah kot :)

No comments: