Monday, October 17, 2011

2PM CALLING!!.omo-omo.yaa.palli waa!


salam...terima kaseh lagi dan lagi pada yang sesudi baca acik punye belog tau,,nih aku malas nak buat introduction panjang-panjang..aku punye excited nih nak cerita pasal ticket 2PM!!almaklum la sekarang jiwa k-pop..hahaha

나는 오후 2시 콘서트에 가고 싶어요
(okey nih excited melampau dah nih)

sekarang nih mak cik dalam usaha nak pergi beli ticket dah..hehhe..harga ticket ader la yang RM 688,RM 588,RM388 dengan RM188...al sah soheh la aku pi beli yang RM188..tak mampo acik nak beli yang RM 688...yang tu boleh beli tak ader masala..guna duit yayasan..2 hari lepas tu sure mintak dengan mama..sebab duit dah tak ada..aloh,,excited terlebih dah nih.,,acik tak pernah tau pergi concert..tu yang terover jakum..setakat concert bezday agong tu tak seronok..concert jom heboh langsung tak pernah pergi..hahha..nih baru la namanya concert!!..aku dah dapat dah sport ticket..dah call dah..insyallah tinggal nak pergi je lagi..tinggal nak keluarkan duit je lagi..tinggal nak tengok je nanti..!!waaaahhh!!!alrite,,nanti aku hupdate lagi..Annyeongh Kyeseyo=)

No comments: