Thursday, October 20, 2011

tekanan o0o tekanan-edisi luahan hati ^ ^





salam...korang yang baca belog nih terima kaseh..mesti ada yang dah naik muak  kalau yang baca aku mukadimah  ni kan...hehe...aku nak mengeluh sepuas hati buleh tak...penat giler..biler dah masuk tengah sem nih siket mula semunya tak kena,bak kata puan hasmah pegang pensil tak kena,pegang pen x kena..serba serbi macam tak kena.huh..yang minor nak lebih kurang dengan major..nak sketches berpuluh-puluh tak tahan nak dalam A2 tak main dalam A3..yang major pun mintak dalam A4..dah sketch nak pulak amek gambar masuk dalam slide show..present pulak..hadoiii..tahap keluhan aku belum sampai kepuncak lagi la..baru ala-ala..tapi penat la..tapi aku tak jemu nak belajar..haha..bagaimanakah itu..niat di hati nak sambung master..berangan choouullzz!!yang degree nih je dah pening-pening lalat..macam nak mintak nyawa tambahan..huhu..agak sedikit penat la..duit tak macam air paip  yang keluar..asalkan cocok je hari nih...sure esok tak pon lusa kering dah..menci haku!!tak dapat nak saving langsung..asalkan masuk jer kedai art MARIA yang cocok 100 tinggal 30 engget..asalkan masuk WEST STAR sipi-sipi je duit..kalau pergi print memang tak payah cakap la..selagi boleh nak tekan print,selagi ader kedai print yang paling murah..ON SAJO!!arghh...penat aku,sketches tak proceed jugak,research tak complete jugak,macam mano tuh??hehehhe...kalau cerita yang tak puas hati,merungut memang sampai kesudah tak selesai..it's learning process laa..mana ada benda yang nak senang..tadah je la..
cukop la luahan hati aku yang tah haper-haper nih...nanti kiter hupdate benda yang berpaedah siket =)

No comments: