Friday, October 14, 2011

11/10/2011 amon bornday

Salam..terima kaseh pada korang yang ader lagi yang sudi baca belog kecik aku nih..hehe..entah ada entah tidak yang membacanyekan..haha..oo..bersempenakan bulan 10 nih..bulan nih la ceritanya,birthday si amon..@nasyirah saleh..sayang aku yang sorang ni..aktiviti simbah menyimbah itu tradisi choouullzz,,tak simbah tak keelaass laa..mastermind untuk memperkenakan syie..aku la..haha..tapi yang tukang tambah ramai..aku punye penolong producer lagi canggih-canggih idea..
begini la ceritanya... 







14 oktober 2011


jam 7 lebih la jugak time tu..otak aku dah ligat mencari apa yang nk perkena kat si amon nih..so aku terus la bertindak masuk ke toilet dengan melicinkan shower gel dia,shampoo dan ditukar dengan ramuan ala-ala azab sekit..ramuan utama..


MILO peket 3 in 1
SOS KEROPOK LEKOR 2 hari lepas
TELUR a+


ketiga-tiga ini di adun rapi dan padat kedalam dua bekas milik amon..haha..selesai tigas aku..keluar toilet..aku tengok sedap je si amon nih membuta..dengan nada biasa aku kejot la orang tua nih bangun..suruh pi mandi..dalam masa amon ni masuk toilet..aku agak cuak la jugak sebab dia baru bangun tido,manalah tau,,mood tak sampai lagi..silap hari bulan dia suruh aku minum benda alah tu,,,tak naya aku..terhingat zaman 'HANG MINUM..HANG MINUM.."hahah.. tu zaman time dia nak kena simbah dengan air sirap..haha...
masuk jer dala toilet..cuak 1 badan..tak boleh duduk diam..YESSSS!!!..dengar dah dia duk bising..opcos dia menjerit..dan nama aku lah yang dia panggil..haha..tapi aku cool jer...okey..maknenya shampoo dia tak usik lagi..sekali lagi da jerit..hahahah...dan alamak,,pintu bilik air dibuka..aku nampak muka dia dah..nasib baik..muka senyum..kira dia boleh terima la gurauan manja itu,,,hehe..dia pulun la tanya sorang-sorang saper yang duk menggantikan shampoo dengan shower gel dia tu..hahah..dalam masa yang sama ecah tengah on teh ke rumah kiteorang dengan membawa kek..syie pon tak perasaan bila dorang ni sampai..sebab syie sibuk mmasak maggi time tu..celebrate la jugak walaupon lite-lite..
happy birthday my best friend..
alrite..mahu hupdate itu sajo..
nanti hupdate lagi =)

No comments: