Saturday, September 3, 2011

like suam-suam suku

salam aidilfitri yang ke 5 hari..hehe..so how raya?ada seronok ke kawan-kawan..duit raya 
ader mari lagi ker?haha...waaa..aku rasa la kan raya tahun macam suam-suam suku jer..aku yang rasa lah..korang aku rasa meriah kot..totaly different dengan yang sebelom-sebelomnya..mungkin kekurangan kemeriahan itu daripada faktor usia..mungkin jua kerana kemeriahan duit raya tidak seperti dahulu..tak tau nak cakap macam raya tahun nih..nak jalan raya pon memanjang jam jer...semalam sampai jugak la seniur-seniur aku kerumah..hehe terima kaseh kak nani,kak akma dengan yuz..dan AL-FATIHAH jua kepada mak kawan aku time praktikal dulu..mak dia meninggal dunia pada raya ke-2.
Moga rohnya di tempatkan dalam golongan orang-orang beriman -amin-
Pada shasha semoga tabah menghadapi semua dugaan yang datang..banyakkan bersabar..
okey lah pada kotang yang masih lagi beraya..happy raya! 

No comments: