Saturday, August 27, 2011

yeaahhh!!! akhirnya penantian ku berakhir..wee*

alhamdulillah..salam ramadhan..rasanye paling berzaman aku tak hupdate belog kecik nih...bersawang bagai dah..hari ni kerana hati aku gumbira riang raya..aku nak hupdate macam-macam..hehe..hoo yer..ingat tak lagi yang aku duk heboh kan pasal fashion show kat MARIOTT dulu tu,dan aku tak letak gambar langsung kan kerana masalah teknikal yang tak dapat di elak..sekarang dah boleh huplode kembali heheh..okeh malas nak cerita korang tengok je la ek..turun kan skrol korang ke bawah =)




 Design kak nani

 Design En hafezz

 Design Kak Pika

 Design En Hafezz

 Design Kak Pika

 Design Kak Nani

 Design Kak Akma


 Yang nih tak baper sure la

 Design Ika

 Design Kak Pika

 Design Datin Nur Aliyyah

 Design Ika

 Design Kak Nani

 Design Yuzairi

Design Kak Akma

Nih mak cik punye..tapi tak baper suka..boleh x??hehe

Nih mak cik punye lagi

....dan lagi,mak cik suka yang nih =)


SESUDAH FASHION SHOW

bersama-sama datin (thanks a lot's datin =)

ohhhh...datuk pon ader jua

menumpang populariti WILSON...he is nice guy =) tq wilson

..terus berpotosut






sekembalinya ke BUTIK..wajah2 kepenatan





AKHIRNYA..hehehe..




alhamdulillah..sekarang nih pon aku dah selesai menghabiskan praktikal aku dekat MRS BJ COLLECTION dengan begitu jayanye..aku rasa berjaya la kot..heheh..btw,terima kaseh yang tak terhingga kepada our BOSS DATIN NUR ALIYYAH,OUR MANAGER yang paling sesempoi KAK DIAN @KAK YAN yang banyak memberi support,kata-kata semangat,kasih sayang dan jua alfulus..heheh..so lepas nih 12septeber akan kembalinya semula ke UITM..memang di hati ku sangat nih..rendu!

No comments: