Monday, July 18, 2011

ICU..!

Salam..masuk icu untuk yang tah keberapa kalinyer...untuk pengetahuan korang-korang bukan aku yang masuk icu...aku sehat alhmdulillah..okeh mari bercerita..hamboi rasa macam berzaman dah tak hupdate belog kecik aku nih..hehe..banyak yang aku nak cerita..dari alkesah sedih sampai lah alkesahnye ketawa ria..hehhe..sekarang ni laptop dalam keadaan merisaukan la..kena hantar icu..nih kena guna pc rumah dulu..hazabnye pulak pc rumah nih..selalu setuck!..time-time aku nak hupload pic jer terus menyekat hasrat murni aku tu..huh,,tpi tak per lah dapat jer lap top aku semula..secepat mungkin aku akan hupload semua pic yang aku nak hupload..let setory begin!


12 julai haritu..dah selamat fashion show yang aku duk show off kan haritu..smoothly done bebeh..datin pon buleh la tido dengan amannye selepas tamat fashion show malam tu..good job pada yang laen..vvip tungku intan syafinas turut serta datang =)
okeh..bertolak jer dari seremban dalam pukol 8 pagi...sampai kat Mariott tepat pukol 8.45..tunggu yang lain-lain pkul 9 lebih dorang sampai..mari mula bekerja!..
siapkan stage bersama-sama sambil mendengar kumpulan tradisional Anak Bocheck buat rehearsal..masih lagi dalam bekerja sehinggakan terlupa untuk makan..tak lama lepas tu en firdaus suruh kiteorang pi makan dulu...senyuman sampai ke telinga...aku memang dah lapar giler..so tanpa melengahkan masa aku melajukan pergerakkan kaki aku melangkah ker tempat makan...alahai mahsyuk nye tempat makan dier..di sebabkan rm 72 engget datin dah bayar untuk semua makan..aku,ika,nenna dan anas..tidak melepaskan peluang untuk bersantap dengan feeling-feeling nyer..makan dengan sepuasnyer!
 korang boleh tengok pic melalui LINK NI..kat bawah ader lagi link..baca sampai abeh dulu tau hehe


MALAM KEMUNCAK!!..
haiyoo...semua orang terkejar-kejar malam tu..buleh kata semua orang sibuk..makan untuk petang tu pon tak sempat.FASHION SHOW started!..1st section is traditional..rest kejap,persembahan dari Anak Bocheck..2cd is contemporary..rest sekali lagi Aishah nyanyi...hehe...tak der pulak lagu peveret aku melukut di tepi gantang..hehe..3rd  section...okeh,time nih baju aku no 3..problemo!!..zip pecah yang penting dari pinggang sampai ke atas,,modelnye kecik jer..aku pin kan jugak dengan safety pin..cover dengan shawl warna purple..hahah!!..belasahkan sajo time tu..lepas tu dato M.Daud Kilau membuat persembahan..OOOhooii Cek Mek Molek,,!!lepas lagu tu semua nama designer di panggil oleh dato Mahathir selaku MC malam tu..aku orang pertama pulak tu yang keluar..bercita-cita nak pakai heel lastly..aku pakai flat balik..takot..
kat sini ader lagi LINK yang korang buleh tengok..tak best la kalau taip semata..tak feeling..
alrite..nanti hupdate lagi =)

No comments: