Wednesday, June 1, 2011

hapdet lagi pasal design..

salam...korang mana yang pernah baca pasal design aku untuk fashion show tu..nih sambungan kesahnye...dari sketches sampai la ke peroses-peroses dier aku tunjuk kat korang...bukan nk menunjuk..tapi aku just nak share jer..so far alhmadulillah..1st design hampir mahu siap..nak drapping je lagi..tunggu en alan bawak dummy...tak sampai-sampai lagi..hoo..nih la hasil aku bertapa beberapa hari nih..


kawan-kawan nih bukan kelawar landing kat lantai tau..nih flaire untuk dress..hambek kau kembang semangkuk aku buat.ahha...


superb model...hah..mampo tak sampai berdiri atas kerusi jati nih..hahah...tak der la sajer nak test panjanag mana..ternyata aku kena pendekkan siket..mereban-reban(terlalu panjang)


nih biler dah try kat patung..tetap mereban..sebenarnya ni tak siap lagi..untuk maklumat anda..zip pon tak ade lagi time nih..berangan nak test jugak..yang  nih ader lagi drappingnye...



lakaran semata-mata

herm..macam nih la ghomah dier kalau dah fully siap...meriah tak,,nih gune paint jer...pastu maybe ader beads siket kat bawah-bawah dier..tengok pada kesesuaian jugak..
excited nak tunggu siap..so wish me luck..
terima kasih...

No comments: