Wednesday, June 1, 2011

di jajah k-pop kah?

salam..ribuan terima kaseh kepada yang masih lagi membaca belog kecik aku nih(ader ke yang baca)tapi pada yang ader baca terima kaseh yang tersangat-sangat..kamsahamida..tetiber cakap korea kan,,,nih lah yang nak di bincangkan nih..nih la masalahnya...sekarang nih kiter di landa gilakan k-pop 


..betul tak cakap aku..empunya belog nih pon lagu semua korea punya..haha...kenapa korea best..DEABAK!(menarik) even kiter tak paham sepatah ayat pon tapi lagu dan drama dia tetap dipuja-puja..macam aku sendiri la..dulu-dulu tak layan langsung nih,kumpulan-kumpulan korean band..bukan tak layan malahan tak tahu langsung..haha..sejak dua menjak nih jer dah macam addict dah..dah lah muka stock jambu-jambu..korang layan la pic nih..sila..sila..


SHINee
(aku minat jugak nih..addict sudah !)


CNBLUE
(ni lagi aku addict)

SNSD
(yang nih beser-beser nih...tapi kaki dorang..seksi choouulllzzz!!)
makan hati tengok !

SUPER JUNIOR
(yang ni nailah je yang addict)

BIGBANG
(aku tau 1 o 2 lagu je group nih..haha)

2PM
(yang nih addict jugak..)

selain itu dorang nih jugak banyak realiti tv show..macam-macam..aku sebagai peminat nih layankan sajo la..

hah..! yang paling terbaek..
aku paling giler dengan tv show yang nih la...



Nichkhun 2pm & Victoria F(X)


Jong yonghwa CNBLUE & seohyun SNSD


yang nih nama game show dia "STARKING"
yang nih gelak sampai saket perot..yang ni menemukan artis-artis
korea buat game show..syoookkk derrr..

apa yang pastinya k-pop nih..pengaruh mereka semakin meluas,,kalau ader even kat malaysia dah panggil artis korea datang..haha..apa yang menambah menariknya k-pop nih artist-artis mereka sanagt cute,hansome,aper lagi..suweeet..haha..layan lagi pic nih...jamu mata anda...

kim jonghyun (SHINee)

yonghwa(cnblue)

nichkhun(2pm)

lee min ho(i like..)

kim bum

kim jun

cam ne tah eja nama dier tpi budak-budak 2pm la...

lee dongwok

kalau lah rupa-rupa sebegini yang ader kat malaysia..sah soheh aku mencuci mata..haha..comey kan dorang-dorang nih..sah la addict k-pop


No comments: