Thursday, May 26, 2011

(DAH SMBUNG)kena tipo..!!kecut perot mak cik tau..huh!

salam..huh..agak lamer jugak tak mengupdate belog kecik aku nih..sibok la..hehe..entri aku nih..membuatkan aku seram sejuk..tangan kaki aku jua sejuk di buatnya..ini memang ade kaitan dengan yang hidup sahaja..huwaaaaa!!(tetibe kan...)yeee..aku telah ditipo..dengan keadaan yang dasat sekali tau..memnag tak boleh di terima akal..macam mano tokojut eh gamba kat atas tu macam tu la aku ditipo..


ps titik 2 bertindih,
kalau nak tau aku tipo kenapa..bagaimana,dimana,..akan disambung dalam entri ini jugak..sebab mak cik yang menaip nih nak pergi kerje..tunggu tau..tau..


penyambungan dari cerita yang tergantung..hari tu punya hari tu..hehe..alkesahnye macam nih...
sebelom aku nak pergi kerja haritu,aku on9 sekejap..konon-konon nak nengok la belog kecik aku nih dengan pesbuk aku..leka punye leka..dah pukul 8.30..hokeh..siap-siap ketempat kerja..dengan senang hatinye dan jalan lengguk mak timah aku berjalan meninggalkan rumah tanpa mencabut plug streamix!!..memang mak cik tak hengat langsung choouullsszz...!!seronok ronok jer keluar tanpa menghengat plug streamix tak dicabutkan..dah lah tak der saper kat umah..memang la.orang tuanye aku kan..kalau ikot kan tak der masalah kalau tak cabutkan plug streamix tu..tapi sejak 2 menjak nih hujan lebat giler,guruh dan petir amat meriah di langit..sampai di tempat kerja,,leka membuat kerja,dalam pukul 4 lebih,,adek ku tersayanag ain mesej..
"kak..ko tak off plug streamix kan..meletop dowh!!"korang kalu kena
macam nih aper korang rasa...nak bunuh diri pon ader tau..lepas aku menaip untuk mereply kepada ain..
"ko biar btul...jangan main-main"
"benda mcam nih tak nak main-main pulak baih hitam dinding bilik adek."yesss...aku bai dengan ain..
time tu aku punya tangan dengan kaki sejuk dah weh..berpeluh 1 badan..lepas tu aku bertanya lagi..sebab tak puas hati..
"serius akk lupa nk off..mama ckap per..?"
"mama bising la..naseb baik x der litar pintas,kalau x 
terbakar umah dah..kat sini hujan lebat,guruh dengan petir tadi.."
okey..bertambahlah rasa gemuruh di hati..serius..aku tak senang hati nak buat kerja..huhu..aku mengambil keputusan untuk talifon pak long aku,untuk bertanyakan cuaca disana..pak long cakap hujan lebat juga..tapi guruh biasa-biasa jer la..okeeyyy,,ader keraguan disitu...ak mesej balik ain then buat ayat paling sadis,paling dramatis,
"adek..ko jangan main2 weh..akk akt sini
tak boleh buat kejer tau x...cakap betol2
akk banyak kejer kt sini."sedih tak ayat macam nih..haha
lastly termakan juga dengan ayat sedeh aku tu..memang dier tipo ak mana ader terbakar..mongok la!!..kesimpulannya...tutup la suis sebelom kuar keje!

No comments: