Sunday, May 29, 2011

berhangout..!!

salam...terima kaseh lagi dan lagi pada yang membaca belog kecik aku nih..korang tau kan yang ader hari Belia dekat putrajaya..aku sempat jugak pergi tengok..dapt tengok competition fashion show..jumpa lecture..haha..okey..let story begin..!
tepat tak tepat la jam 12.30 cenggitu..kak yan(adek datin)merangkap managers tempat aku praktikal tu..cakap pukol 3.30 kiter gerak ke putrajaya untuk tolong encik alan,buat fashion show..dalam kepala hotak ku mesti kena jadik dresse..kan..kan..lepas tu aku tanya kak yan pakai baju kurung..?sebab hari jumaat kiterorang sumer kena pakai baju kurung..kak yan cakap amek jer mana-mana baju dalam butik nih...then aku pon rembat je la mana-mana baju yang kerkenaan dalam butik tu..yang pasti kena pakai baju kemeja putih dengan jeans..okey..baju done!..LIKE MY STYLE time tu..hehe..lepas tu kerumah datin..sesi berkumpul beramai-ramai..datin cakap let me drive..dun worried,im gud driver...okey datin we trusted on u,!..yesss..datin paling ganas,di atas jalan raya..superb giler,ke kiri untuk memotong walaupon di lane paling kanan..ke kanan semula sebab ader kereta yang yang macam jalan-jalan dalam taman,ke tengah pulak terus memecut..ke kanan balik..hon berbunyi sebab ader kereta tu tak selaju datin..yer..memang takot..sit belt harus di pakai yer..!alhamdullillah sampai ke putrajaya dengan selamatnyer..sampai-sampai jer..masyallah..ghamainyer orang...datin cakap dier dah lambat..kak yan ke toilet sekejap.jam masih lagi teruk..tak bergerak kereta..datin tanya sapa ader lesen??nampaknye aku sorang je yang lesen..stereng honda jazz tu beralih ke tangan aku..CUAK!!..giler tak...jam teruk  kot...kata-kata semangat aku dengar dari belakang.ika.ejad,jie,huhu..soram time tu..datin cakap parking dekat basement..!!..tengah-tengah aku betulkan sit..aku nampak kelibat kak yan..yess!!!.tq kak yan..kerana datang semula tepat pada masanya..selesai parking..cari toilet..dan berpotosut!!..nih la gambarnye..sila..sila..


kak yan,iqa,tuan punye blog

our team!..
jegit..!!

klasss..pose!

jie & sha


seronok tak....hehe..hoo...competition fashion show tu..juaranya ialah en apiz,scd abid,3rd..tak ku kenali...yg ke 5 aku tau la..cha..CONGRATE..!!!..
time tu balik tak berhimpit,tersepit,menghimpit langsung..haha..sebab semua nak balik dengan kak yan...hehhe..4 belakang,ejad,aku,iqa dengan jie..penat toksah cerita la...masok kereta semua senyap...pastu kak yan singga makdonal..hehe..keadaan ceria semula..ghupa-ghupanye lapar!!dah kenyang semua macam baru mulut...sema nak bercakap..yep..it's happy day..!!
suka-suka =)

No comments: