Tuesday, January 4, 2011

hati ku retak-retak...ulala..

retak-retak hati aku...
(:



okeh..entri kali ni sebab broken heart  beb...huhuh...

anda-anda pernah merasa sakit hati ke tidak..mestila kan..sakit hati yang berbagai sebab.
salah satu sebab yang paling-paling sakit hati for sure la sebab CHENTA..huhu..
kekadang aku rasa bodohnya sebab virus CHENTA nih orang buleh bunuh-bunuh diri la..
nak terjun-terjun bangunan la..tapi bayangkan la boypren or gilrpren korang tu cakap nak berubah la konon dari habit dorang yang tak baper sehat tu..lastly,,tinggal azam je..cakap je macam beriya-iya..nak jadi macam ni la...macam tu la...tak nak buat lagi la...very da poyo-poyo macam tu..
memang nak berubah take time..macam aku jugak...ia bukannya senang,sesuatu perkara iu tidak akan berubah kalau seseorang iu tidak melakukan dengan ikhlas dan rela hati...lagi-lagi kalau dia buat sesuatu bukannya dengan kehendaknya sendiri..
so benda tu tak kekal la...jadi la macam sekadar hangat-hangat taik ayam jerw...
aku pernah berapa kali tah ferust bab CHENTA-CHINTON nih..muak da...
naek boring da...nak mencari yang betol-betol baik and seswai dan bukan yang " sesuwei" kater orang-orang tua payah uuoollzz..!!..
senang cerita single dan mingle adalah lebih baik dan selesa..hehe..lain orang lain pendapatnya..ada yang cakap kalau ada partner mungkin rasanya okey..sebab berteman..ader teman nak berkongsi cerita katernye,,aku cukup sempurna ada kawan-kawan yang sangat-sangat memahami..cazen yang terchenta..adek beradek yang truly giler bez..parent yang very supportive..!!
pada aku..mungkin ada jugak baeknya kalau single nih,,kreadit pun save,,haha..bukan kedekot yer..jari tak sakit nak taip mesej yang duk 24 jam tu...tak boring duk tanye soklan samer.. "da makan...wat per tu...sehat"..alalalala......boring-boring....(tapi time hati tengah bunga-bunga..ahah)
orang perempuan cerewet sikit tau bab-bab lelaki nih..hah,,,ader yang nak bermata sepet(itu aku yang nak)
ada yang nak tinggi-tinggi (yang macam aku nak jugak)..ada yang nak suwet-suwet...
lastly sure-sure yang nak buat jadi laki ni tak same dengan apa yang kita nak.
Yang kita duk mintak nak macam nih..nak macam tu semua kehendak...untuk kita semua dah di tentukan...hanya kita tak yang tak tahu..kan da tertulis,,

SETIAP KEJADIAN ALLAH ADA PASANGANNYA
( pasangan lelaki + wanita)

so percaya je la yang tu..okeh,,
puas hati dapat meraban jap..
(:

No comments: