Saturday, January 1, 2011

new year..!!..wink*..wink*



kawan-kawan..happy new yar yer..!!

Ey..ey.. aku da selamat sampai di shah alam..
wuahahaa..umah macam haper je nih..habuk dia gebu-gebu..jer,,
hitam kelabu aku tengok..huhuh...tak per,sampai dorang-dorang nih nanti berkemas kemasla..hoh..yer,bersempenakan new yearbunga api yang ader kat i-city semalam macam ader perang dunia..huhu..sunggoh kuat.tapi malangnya aku tak pergi la celebrate NEW YEAR..kereta berasak-asak nak sangat masok ke i-city tu..huhu..
hooo...ader live ghupernye kt tb..hehe..ader shaz jazly..halamak..so comel-comel mamat nih...
secara rasmi aku hingin mengucapkan..
happy new year..semoga tahun yang baru nih membawakan tahun yang lebih baek..
tahun 2011 da..!!da 22 tahun aku hidup dengan sehat walafiatnya..
syukur alhmdullah...
yer..aku sudah 22 tahun..masih muda lagi..hehe...

No comments: