Sunday, May 8, 2011

setupid mistake la hani...!!


salam...

setelah 3 hari aku duduk bertapa dekat butikkan..dah pon felling-felling potong kain,,petang semalam en alan datang butik..yessss...dier check pattern..heee...cerdik tak kalau aku cakap biler aku dah slash dat then aku tak bukak blik dekat somewhere..benda simple yang aku boleh lupa..so..so...!! ish x reti aku nak cakap macam mana bertapa cerdik dan pintar aku di ketika itu.
lepas tu confident technical drawing tak buat..kau hebat hani.!confident potong kain batik tu..tak mahal langsung kain itu..RM1780JER!! datin memang bagi kain tu untuk aku salah potong..huaawaaa!!..yang penting datin sangat-sangat baek..okey macam nih datin cakap..
"learn from mistake..kalau akk cakap,nih buat macam ni..
yang ni buat macam nih..korang tak belajar laa..dan tak tahu silapnya"

tapi rasa serba salah itu tetap ader ye..walaupon datin cakap macam tu rasa tak sedap la..dah la salah,lepas tu dier bagi kain lain untuk buat laen mampo!!..hooh..nih design aku yang tak seberapa tu..


ni la kain batik yang aku kena buat tu..tapi yang nih untuk bahagian kain buat flair dier..
yang bahagian top dier aku jahanamkan..hahah..!!

kesimpulan keatas kesalahan yang telah dilakukan jangan la terlalu confident dan felling-felling sangat..lepas tu menanges kau...

3 comments:

anastasheeka said...

good luck hani nanti show panggil lah :P

Dhea Ahmad said...

all the best...

h.a.n.e izzati said...

tq..kawan-kawan!