Friday, March 18, 2011

mama birthday is coming up...!!

salam pada yang membaca..



setiap orang harus dan wajib menyayangi ibu masing-masing,macam aku nih hah...ade 2 mak..
mama dengan mak..tapi jangan la salah faham mengenai ayat nih..mama ku tidak berkongsi kaseh yer...mak long aku,,aku panggil dier mak.sebab time kecik-kecik dulu mama dengan ayah pergi kerja aku duduk rumah mak long aku..sampai la kau panggil dier mak,Bukan aku jer..adek-adek aku yang laen pon samer jugak..tak kesah la..kalau nak panggil mak tu...harus la kiter sangat-sangat menyayangi mereka..






seperti yang anda-anda baca entri di atas ini...my mama birthday is coming up..weehuu!!..tapi malang nye aku kat shah alam..birthday mama on 26 march,,next week hari sabtu..tak per next weeknye aku balik rumah jugak sebab muslimah competiton tu..tadi lepas class design sempat jugak pergi sacc mall..dapat cark card,,hehe..
hohemjie..comel-comel card kat memory lace tu..macam nak beli semua je...





hah...nih card tu...tengok dalam gambar mayb tak berapa feel kot..tapi tengok betol2..soo000....cute tau..hehe..
to my lovely mama: happy birthday to0 you..i love u so0 much..thanks for giving me the happines,the great life,
be a SUPER DUPER BEST EVER MUM..muaahhh!!....

3 comments:

Anonymous said...

happy becoming besday makteh..!!!
lamanya xjumpa korang sume..waaa...=(

h.a.n.e izzati said...

agk la..hehhe....
cuti nih ak praktikal..
4 bln plak tu..

Syuhada Rashidi said...

HAPPY BEDAY MAK TEH. nini... nini, follow blog aku lagi satu. yang aritu aku dah delete. sorrry....