Saturday, December 11, 2010

my somebody..??

Jumaat ( si penghulu segala hari )
10 dec 2010
my somebody…

Saper kah my somebody..somebody yang boleh jaga aku sampai akhir hayat aku( yang tu harus la..!!..heee..
Somebody yang menerima seadanya aku..tanpa mengukur perbezaan aku dgn dia..
Ey..my somebody..bila ek ko nak muncul..can’t wait la…camner rupa ko..??aku kenal tak agak-agaknya??
My somebody..family aku cerewet tau (hehhe..sikit je la)paling ketara mama la..
Mesti nanti ko kena interview kaw-kaw dengan mama..
Aku nak yang macam nih la boleh kan…????
Menjaga agama,keluarga,maruah,mendidik aku..sehingga mendapat certificate isteri mithali..heheh
Yang boleh turun kedapur tolong-tolong aku masak..
Yang duk depan tv samer-samer melipat baju..
Yang boleh berkebun..(tolong mama tanam cili..hehe)
Mengecat rumah setiap kali raya..??boleh ker…??
Kalau yang boleh bertukang pon okeh juga..(boleh tolong ayah buat stor lagi..hehe)
Menjahit juga…hehhe…nanti boleh tolong aku jahit baju…jahit langsir..haha..
Buat aku tersenyum..ketawa..happy..seperti donia ini aku yang ponya..hahah..
Nak yang boleh maen gitar ker..nyanyi-nyanyi ker..hahah..
Yang sabar dengan aku yang clumsy ini..comeh!!
Tinggi please (hoh..demand)…sebab aku sendiri tak cukup inci..
Melayan adek-adek aku yang haru biru nih….mereka ini suka gaduh manja..!!
Menggemari kanak-kanak..nanti boleh jaga anak-anak ku..hehe..
Anda harus lah tidak banyak cekadak dan banyak songeh..
Aku tau yang tu kehendak bukan keperluan..kadang-kadang nafsu kita terlebih pulak..dari apa yang
sepatutnya kita dapat..tapi bersyukur la sekiranya kta dapat yang sebaliknya..tpi mintak-mintak la
sangkut 1 ke 2 ciri-ciri kat atas tu..semua orang nak yang terbaek..tak ada saper nak yang tak elok..
tapi kadang-kadang yang tak elok tu menunjukkan pada kita mana yang baek dan buruk ..
hanya terpulang pada kita untuk menilai la…
erm…agak-agak ada tak kau ek my somebody..sebijik macam tu..hahah..
tak lebih-lebih pon yang aku berangan tu..hehe..bukan mintak yang ader ferari sebijik ke..
yang ader banglo 4..5 tingkat ker..siap ader kekolam renang..
tak mampu yang tu..hehe..mama pon cakap kau suka beranan..
tu yang tak berapa nak pandai time sekolah dulu..hehhe..
menung-menung tu..habit da…tak kira tempat,,

No comments: