Thursday, December 23, 2010

hari felling-felling sedeh..


okeh...today i'm sad..memang pon..
sikit la..tapi tak kecewa..cuma pasrah...terima seadanya...
adeq aku..yang aku cakap nak pergi teman dier amek result...
result dier tak lah seperti yang dia sangka..bukan dier jer..
sumer orang...cousin,mak cik,pak cik kiterorang pon tak sangka result dia macam tu..
tapi kiteorang tak rendah-rendahkan dia langsung..
lagi bagi semangat..
tak nak bagi dier tension2..aku pernah rasa apa yang dier rasa..
rasa macam sengal sangat asal result macam tak bper ok..
tapi bagi aku result adeq aku tu tak la teruk sangat..ader jugak A nyer..
sekarang ini membantu dia untuk pilih  nak ambik aliran apa..
1st choice : LK ( bley jadik engineer adek aku..hahah..)
2scd choice  : AKAUN ( heheh..hari2 pegang duit nnti..)
3rd choice : dier macam ura-ura nak amek ART ( kiter serupa la nnti..dier macam minat graphic)
tapi pada aku mane-mane pon okeh..asalkan dia still rasa nak stdy...aku tak nak dier give up..
chill ye sayang....agak sedeh jgak..
mama cakap lepas dier dapat result dier peluk ayah..
dialog sebegini...


apiq : ayah...apiq mintak maaf sebb tak dapat result yang ok..A tak banyak,,,
ayah : tak per...nih da kira oke..apiq da usaha..jangan putus asa..
tengok bertapa sayangnye kami pada dier..hehehhe...
diapit kakak-kakak yang abek hati...
heeheh...kalau ayah yang bagi kata-kata macam tu memang aku sedeh la..ayah cakap perlahan tapi makan dalam...terlalu touching aku pernah kena kot.....!!uhuk2..then balik ayah cakap jangan rendah-rendah kan result dier..sebab apiq kecewa...aku tak sanggup nak tengok dier tadi..muker dier sedeh kot..dengan aku sekali nak nanges tengok dier macam tu..muka macam tak ada perasaan da nih...
nak crita lebih-lebih takot dier nanges nanti...
so kiteorang just bley bagi semangat kat dier..jangan cepat give up..paling tak boleh blah..ader orang gelakkan result dier dapat macam tu.
sedeh la dier...wah-wah...sedapnya gelakkan orang..huh!!..MENCI LA....sebagai kakak-kakak pada qpiq yang cukp prihatin nih terasa tau..cubit peha kanan..peha kiri jua terasa..tak beak uuoollss...

p/s :)

apiq..SPM nnti ko wat btol2..yang tukang gelak kan ko tu..ko tunjk result ko..kasi dier gelak bangga plak..hehe
pe-pe pon..PAST IS PAST..
ko sendiri yang cakap..jadikkan satu pengajaran..alrite...
!!.tak mau sedey...tolong wat muker cenggini..peless....


alololo...comey nye!!...gitu la...





No comments: