Tuesday, November 23, 2010

convocation day!!...

















27 november 2010
is a BIG day.!!

my convocation day..hehe..
alhamdulillah..hopely akan ader convocation yang kedua pulak..
panjang perjalanan aku nak sampai ke hari konvokesyen nih..
1 hari before convo sempat jugak aku dengan
syie*nina*nailah*cha*zharin*izi*nawal adek syie*
kiterorang ke ipoh tengok RAPUNZEL..
HAPPY SANGAT!..
paling tak boleh luper..lampu kereta tak tutup..
dengan tak kunci kereta ..haha...soo0 careless..
pastu aku yang memang cepat takot..cemas..cuak..
memang tak senang hati biler izi cakap yang
lmpu kereta tak ttup
and syie pergi tengok dulu kereta tu..sebab ak nak bayar selendang baru untuk convo..haha..
then 5 mnit lepas tu syie cakap minyak da sampai E and kereta X LOCK..!!
GILER LA..aku sangat2 takot..and aku memang t
ak tak tunggu aper da
terus pergi kat kereta and check blik..
DEMMYYUMM...!!!..OK JER..minyak ader half lgi..
hahah...nina da cuak tengoK aku gelabah..yang sepatutnya time
blik nina ynag drive..kesudahannya aku yang drive sampai umah..
x per la..maybe aku di sebabkn slah
aku..hehe..
sampai umah..mandi2 membersihkn diri..
makan2 bersama-sama mereka,,,
jap2..something wrong somewhere..??
asal dorg nih cakap berkias-kias bagai...nak
berkaraoke la..
nak mandi lambat2 la..
then zharin ckap nak celebrate birthday nina,,,
hah,,,nper nina???
ahahah...sentap kot...hehe...agak pelik..pas tu ramai2 g dapur..
aku lgi cuak..then zharin bawk cake SECRET RECIPE
blackbeery cheese cake...huhuhu...sedap giler!!!
lagu birthday tibe2 dinyanyi kn..
then tiber2 nama aku yang di sebut...waaaaaa!!!!!....
sengal..dorg menyentapkan aku..thanks korg..!!
and dari ipoh lagi dorg da plan da
..heeee...
=)

the next day..my graduation day!!..

pagi-pagi lagi parent cha da sampai..rasanya homestay kiteorang tu
tempat famly kiteorang jumpe and kenal2..yeah,!!betul..lepas tu famly fika dtg..famly nina..huhu...nice..!!

thanks to :
my lovely mama and ayah
my happening sis n brother
my belevod and crazy friends..






No comments: