Friday, September 10, 2010

~Selamat Hari Raya~



jumaat (hari ni hari raya weh..)
12.24 am..(masih mahu menulis sesuatu )

SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR & BATIN..

Berlalu la sudah sang ramadan..kini syawal menjelma masa untuk kita bermaaf-maafan..melupakan segala sengkata yang ader...kata orang buang yang keruh ambik yang jernih..aku mengharapkan sesuatu yang lbih baik untuk lebaran kali ini..insyallah..mudah-mudahan..~

ok..cerita ak bru nak muler..hehehe =)

pagi2 buta tadi mama mengejut kn kiteorg 3 beradik wanita ni pergi tolong mak atau(mak long ku sendiri) buat lemang..huhu..oleh kerana mama x smpat buat lemang so tumpang2 jer la..
dari pagi sampai la ke petang..pling bez aktiviti memerah kelapa...hoho..skit tangan ak..tpi x per raya punyer pasal..

di petang2 hari sikit czen ku yang kenit2 smpai kt rumah ak..hehe...meriah la rumah..hehe..almaklumlah,,umah ak lamer da x der bdk kecik..

Di malam harinya pula..macm biasa seperti tahun2 sudah..famly ak akan buat takbir umah ke rumah...beriya buat mee..msuk kn kuih untk santapan family ku yang buat takbir raya..
hoho..RAMAI!!..
2 tray ak sediakn mee..hampir habes walaupon bukan aku yg mask..hahaa...tapi seronok,,

AND!!..hadiah tuk hari raya kali nih...line phone mcm "tut"..huh..bkn la men ssah nk sent mesej..confius ak deliver k x mesej tu..mesej yg org tu hantr ptg tdi..mlm nih bru dpt..hehe..
tpi tidak mengapa la..beser la..org nk wish2 raya kn..hehhe.
ooo...luper dalam kiter happy time raya nih,jgn kiter luper pada yang susah..n kiter bersyukur yang kite masih lagi dapat berhari raya bersama-sama keluarga dan orang tersayang...
wokey...cukup tuk malam ni..
besok2 cerita lagi..
=)

1 comment:

h.a.n.e izzati said...

yup u to..salam aidilfitri..
<3