Tuesday, September 7, 2010

i'm a New Comer


tuesday..
3.04 pm..


Actlly tak tau nk tlis per..tpi ader sum1 bgitau..tlis blog ni mcm kiter tlis diary kiter sndri..and ak still explore lgi untuk mnulis dalam blog nih..huh,,agk complicated jgak..heheh..


*let's story begin..
ak bru melakukan 1 perubahan baru dalm hidup ak..since mndaftar ke Shah Alam..yeah,,ak da pakai tudung dari berponny tail ke bertdung..heheh..
memang dari dulu lagi ingin melaksanakan hajat itu,,tapi tak jumpa mase yg betul2 sesuai..so ak rasa di tempat yang baru and life yang baru..itu la mase yang ak rasa terbaek tuk ak mentransformkan diri ak..
mentransformkan diri kepada yang lebih baek..bukan la nak cakap diriku sebelum nih tak baek..cuma untuk menambah baek lgi diri ni...biler di tempat baru..ak mula kan dengan niat yang baek..ia harus di teruskn smpai biler2..tranformasi ku di terima secara positif..tpi ader juga yang beranggapan ak berubah sebab ader yang suruh laa..sebab boyfriend laa..ish tah per2 la....


???...
orang yang nak berubah memang harus orang suruh ek.?? ak berubah secara ikhlas yer..tanpa paksaan dari sper2..
setelah mendapat sinar hidayah...hahah!!
Insyallah..semoga perubahan ini akan kekal..anywy..thanks to my fren yang bnyk support..LOVE THEM MUCH.. thanks to him jgk..yang bnyak support ak..tpi syg nye dier tak der kt shah alam.. =(
tpi dier cakap anything can happen..yup2,,hope have a miracle so0n..yup..my lovely kawan..

3 comments:

Anonymous said...

weehoo..welcome to donia blogging..slamat menulis ye cik hane..^__^

h.a.n.e izzati said...

terima kaseh kerana sudi membaca my 1st post...

edot said...

jalan2 then terjumpa!tahniah! :)