Tuesday, January 11, 2011

ia semakin sukar..rasa rercabar..here my PASSION..



simple je aku meraban kali nih..
okeh...entri kat atas nih rasa-ras macam poyo tak..??huhu..tak kesah la..gini.nak mengadu naseb nii..
Last week baru briefing punyer class..so lecture tak banyak lagi inform apa yang nak di buat.
Semalam yang baru start class yang betol-betol...MASYALLAH..kami hanya memikirkan duet sahaja.Okeh meh sini aku list down kan apa yang harus dan perlu dilaksana.Untuk class design yer adek-adek..kita memerlukan fabric cotton untuk buat kemeja lelaki dan wanita,,kemudian fabric suiting untuk pants lelaki dan wanita,kemudian yang ni hazab sikit..fabric lace untuk kebaya (lace yg cantek dan berkualiti)..hoho...terbayang da mana nak pergi carik..okeh..untuk kain dier pulak haruslah menggunakan kain batik lepas,kemudian yer..lining harus lah menggunakan fabric Chiffon untuk lace..fabric Habutai untuk lining kain..SEHONOK!!...
haha..mana nak carik duet nih..ohh...la yayasan cepat la masok duet..naseb baek baju-baju nih mengikut saiz badan sendiri..nanti boleh pakai..heheh...tu yang semalam punye class..
hari ni ponya class..lagi terbaek...
en anas bagitau untuk class design,kiteorang haruas la mencari mana-mana company yag menggunakan uniform.then amek contoh desogn uniform dorang tu di jadikan inspiration..yang penting kena jumpa manager company tu discuss dengan dorang pasal hajat terbesar kiterorang tu..aku memang suker kerja jumper-jumper orang nih..heheh...tapi yang nih bukan nak maen-maen yer..nih serius punyer kerja..


kesimpulan atas apa yang aku membebel kat atas nih..tak kesah la kerja kita banyak mana..yang penting kerja lah di dalam team work..dan,,jangan cepat give up..dan,,jangan cakap tak boleh kalau kit sendiri tak cuba..!!.
pasukan aku semestinya  nasyirah saleh...na'ilah sabar dan aku la...
jikalau korang-korang yang membaca blog aku ni la...ader idea boleh la di kemukakan...jasa anda akan di kenang-kenang
(:

No comments: