Tuesday, January 25, 2011

ANTARA DUA...yang mana satu..??

hokeh entri kali nih..aku dalam dilema kejap...huawaaa!!!...tak tau yang mana satu nak dipilih dan yang mana satu nak di genggam..sure tak lepas kan da...
dua-duanya okeh...dua-duanya ader kelebihan tersendiri,,dua-duanya buat hati aku tak tentu arah..dua-duanya jugak buat aku geram sebab dorang buat aku konpius nak pilih yang mana satu..haish...kedua-duanya membuatkan aku happy sangat..tak salah aku memilih..tapi tak boleh tamak..kene pilih salah satu.Keputusan harus dibuat secepat mungkin..tak boleh delay lagi..takot nanti ader yang berkecil hati...ayooo000...
hahahaha......aku bukan konpius sebab nak memilih teman hidup ataupun memilih boypren yer,nih nak pilih mana satu company untuk project design..heheh...



 **************

   

vs
       



yang ni la aku duk pening kepala..mana satu yang nak diterima..sebab pada mulanya kiteorang try sent email kat petronas..tapi agak macam lambat siket dorang reply...then akibat dari itu..kiteorang try la ke arah bank..dah approve dengan bank tu...hahaha...kiteorang dah bagi detail pada bank ASIAN FINANCE tu...then esoknya dorang terus approve...sangat berita yang menggembirakan lah..
Gembira kami bertambah-tambah dan tercampur pulak dengan serba salah....huhuh....
balik dari class NASYIRAH dapat call dari petronas yang kiteorang dapat buat deal dengan PETRONAS!!!!...ya ALLAH...sangat-sangat tak sangka yang kiterorang dapat buat deal PETRONAS... 
dorang cakap nak bawak kiteorang bahagian LAB dorang..try settle downkan design macam mana yang akan keluar...we are very happy..tapi macam mana pulak dengan  ASIAN FINANCE..???hah...nih yang buat kiteorang pening kepala.Sebab yang tolong dealkan kiteorang untuk buat project design nih..my lovely COUSIN!!!...hah..macam mana...serba salah tak...tapi before aku deal dengan bank dorang aku dah cakap lah dekat cousin aku yang kiteorang try deal dengan PETRONAS..tapi lambat sangat feedback dorang..so,,cousin aku nih tolong la untuk approve asignment kiteorang  kat HEAD HR dorang... 
okey...sekarang nih..kene tunggu PETRONAS set up dengan boss dorang..and kiteorang kene pilih 1 hari untuk jumpa orang PETRONAS kat KLCC..!!!..dalam aku happy nih..aku pening kepala...huh...      

2 comments:

ernaenisa said...

bestnye ktorunk xbt pape pon..bru kol..die mnx fax kn..lah! huhuhuh! adess~~~~

h.a.n.e izzati said...

hehe..x per erna,,try lgi..bley tu..korg wt jer aper dier nk..
insyallah dpt..
(: